måndag 17 januari 2011

måndag.

Ny vecka igen, känns tungt med ännu en skolvecka. Och då har jag ändå bara gått i skolan 5 dagar efter lovet än. Har nog aldrig förut i mitt liv varit såhär skoltrött som jag är nu! Är nästan gråtfärdig för jag vet inte hur jag ska orka, det kommer bli så himla mycket framöver nu.
Tisdagar kommer bli jobbiga dagar, för då kommer jag inte komma hem förrän efter 9 på kvällen eftersom jag har körkortsteori till 18.45 och sen går det ingen buss hem från Älvdalen förrän 20.30. Usch, ser inte fram emot morgondagen.
Men nog om det!

Har egentligen inget bra att skriva, tycker faktiskt att det mesta känns jobbigt just nu. Men jag antar att alla har sina svackor, och det verkar vara många som känner så nu. Tur att det inte är alltför långt kvar till våren.

Saknar min älskling jätte mycket också fast jag bara har varit utan honom en dag än. Kommer aldrig vänja mig vid att skiljas från honom på söndagarna, blir lika ledsen varje gång!
Vissa veckor är svårare än andra, vissa veckor är helt enkelt en plåga. Ibland är det lite lättare, men det känns alltid svårt.

Nu är klockan 20.37 och jag tror faktiskt att jag ska försöka sova redan nu. Det kommer bli en väldigt lång dag i morgon!

Inga kommentarer: