tisdag 11 januari 2011

tisdag.

Första dagen i skolan avklarad!
"Vi har en tuff vår framför oss"
Kul att höra såhär första dagen efter lovet (y) Var hur som helst en slapp dag, var bara på en föreläsning på 2 timmar som var rätt långtråkig eftersom han upprepade samma saker under hela föreläsningen.

Känns faktist som det kommer bli en ganska tuff vår. Allt skolarbete ska i princip vara klart till påsk, sen ska vi ut på andra saker som tex. Vintervecka och Ungernresa.

Har förövrigt fått operationstid till att ta bort halsmandlarna också. Men jag vet inte riktigt om jag ska göra det eller inte. Måste bestämma mig nästa vecka eftersom jag isåfall ska till Falun och träffa doktorn den 25. Dock så är själva operationen inte förrän den 26 juni.
Har lite beslutsångest över det, vet helt ärligt inte om jag vågar.

Har inte så mycket mer att skriva direkt. Tycker att det känns lite småjobbigt att skolan har börjat igen, men förhoppningsvis så går det övet när våren börjar komma lite mer sen framöver. Känns lite jobbigt också att inte veta nånting hur det ska bli med allt, att bara kunna ta dag för dag och aldrig riktigt planera något. Det går inte direkt att planera något för en lång tid framåt, eftersom man inte vet hur någonting alls ser ut då.
Men det är väl bara att försöka ta dagen som den kommer antar jag. Just nu går det inte att förändra något på den fronten.

Inga kommentarer: