tisdag 4 maj 2010

tisdag.


Ganska så seg dag i skolan idag.
Hade nationellt prov i engelska i morse, skit svårt och jobbigt! Får väl se hur det gick.
Och nu har vi nyss haft matte, fick reda på att jag måste göra ett till omprov. Usch!
Men sen har jag iallafall bara ett prov kvar, plus nationella.

Ska åka hem efter skolan idag och hämta min telefon som har varit död i en vecka nu.
Hade nämligen en väldigt bra vecka förra veckan.

På måndagen så tappade jag min kamera, när jag var i Wäsa på grillfest men den är upphittad igen. Tydligen så var det inte så mycket kvar av den, så jag antar att någon har kört över den eller något. Men minneskortet hade klarat sig så jag får tillbaka den iaf (y)

Och på tisdag morgon dog mig telefon på grund av att batteriet var slut.
När jag väl hade laddat den ett tag så gick det inte å få igång den (y)
Men nu har den varit inne på uppdatering så förhoppningsvis så ska den fungera igen :D


Nu ska jag bara ha datatkunskap i en timme sen ska jag åak hem.
Sover hemma inatt också.
Funderar på att flytta hem och bo hemma nu dom här sista veckorna.
Är ändå bara 4 veckor kvar eftersom sista veckan är resursvecka, och jag kommer förhoppningsvis inte ha några rester att göra då :)

Inga kommentarer: