onsdag 12 maj 2010

onsdag.

Slutade vid 11 idag, så jag Ela och Bq bestämde oss för att ta en tur till Falun.
Köpte ingenting, men jag måste spara pengar så det var ju lika bra (y)
Hade en väldigt trevlig dag iallafall och god mat på Etage.
Ledig torsdag-fredag nu, och det är ju inte helt fel!
Skulle tydligen regna i morgon också så då har man ju en anledning till att sova länge också.
Om jag nu kan sova ut i morgon, var ett tag sen jag lyckades sova länge nån morgon.

På fredag vid halv ett åker jag iallafall ner till Tim, som jag har inte har sett på 2 veckor nu.
Har varit sjukt jobbigt!
Dock kommer det att bli 2-3 veckor till utan honom också, men ja.

Hoppas på finväder till helgen.
Men har inte så höga förhoppningar med tanke på hur väderleksrapporten såg ut nu.

'

Inga kommentarer: