söndag 9 maj 2010

söndag.

Snart slut på helgen igen då.
Idag har jag först haft sovmorgon, sen staplat ved och hjälpt Sandra å tvätta bilen.
Hade egentligen tänkt rida också, men tror inte att det är en bra idé med tanke på att jag lyckades sträcka mig i axeln när jag var ute och red igår (y)
Och jag kände att det gjorde ondare än jag trodde.
Så jag får försöka hitta på nåt annat resten av eftermiddagen och kvällen.
'
Förövrigt så har tanken slagit mig hur jag ska klara mig i sommar.
Jag har liksom inget sommarjobb, eftersom det fortfarande inte är någon som har hört av sig.
Så det känns ungefär som att jag inte kommer att ha råd å göra så mycket i sommar :(
Men vafan, det återstår väl att se om jag lyckas få till nån inkomst.
Har man tur så är det ju fortfarande någon som kan höra av sig (y)

2 och en halv dag i skolan nu till veckan, känns kanon! (y)
Sen är det bara 3 veckor kvar!

Inga kommentarer: