fredag 28 maj 2010

fredag.

Veckan har gått sjukt fort!
Men skönt med helg iallafall :)

Just nu sitter jag på internatet här i Älvdalen och väntar på Tim som är på danskurs inför balen i morgon, har sjukt tråkigt måste jag säga så jag hoppas han kommer snart!
Har fixat lite inne på rummet eftersom jag ska flytta ut nu.
Har damtorkat och damsugit och plockat ur alla grejen, så nu är det bara golvet som ska torkas och sakerna som ska hem sen är det klart.
Någon lägenhet inför nästa år har jag dock inte hittat, är inte ens säker på om jag vill ha någon.
Det är rätt skönt å komma hem på eftermiddagarna också, och så himla drygt är det faktiskt inte att pendla.
Det är värsta att ta sig upp ur sängen när klockan ringer 05.30, men sen är det inte så illa.



Men ja, ska iallafall ner på Mora och kika lite sen.

Är jävligt hungrig också, och väldigt sugen på en glass på Östängs!
Har jag tur så kan jag tjata till mig att vi ska stanna där på vägen hem nu ;)
Jag har ju faktiskt en väldigt snäll pojkvän så det är ju inte helt omöjligt! :)

Inga kommentarer: