fredag 19 februari 2010

fredag.




<3

Ibland önskar jag att jag hade valt en utbildning som hade med hästar att göra. Då hade jag åtminstone fått ägna mig åt något som jag älskar.
Nu finns det inte tid till varken ridning eller hästar överhuvudtaget längre.
Bara på helgerna, och då är jag oftast så slut att jag knappt orkar eller har lust att gå utanför dörren.
Jag saknar det otroligt mycket har jag kommit fram till nu. Det finns ingenstans som jag är så lycklig som jag är när jag sitter på en häst!
Det är egentligen mitt stora intresse och jag är jätte ledsen över att jag inte har tid längre.
Jag som ville så mycket med ridningen en gång i tiden, det var något som jag kände att jag var riktigt bra på.
Nu har jag slutat nästan helt och hållet. Det blir en tur ungefär en gång i månaden, ibland inte ens det.
Och varje gång jag kommer tillbaka efter en tur i skogen så känner jag mig alltid lika glad.
Jag borde försöka börja igen, Jag måste nästan försöka hitta lite tid till det.
Jag tror att det skulle kunna göra mig både lite piggare och lite gladare.

'


Inga kommentarer: