torsdag 18 februari 2010

torsdag.

Jag känner mig väldigt ledsen för jag är så jävla förkyld så jag fick lov å åka hem idag.
Vilket betyder att jag får sova ensam ända tills på söndag eller måndag nu :( Det har verkligen blivit en plåga att inte få träffa Tim varje dag.
Jag gruvar mig som fan inför sportlovet då jag troligtvis inte kommer kunna träffa honom alls, och då måste jag vara utan honom i ungefär 1 och en halv vecka! Sånt borde förbjudas, jag kommer gå i depression.

Idag har jag legat i sängen precis hela dagen. Eller jag har varit nere på byn och handlat lite också så jag inte skulle svälta ihjäl.
Hade egentligen tänkt åka 9.20 bussen hem till Mora i morse, men jag råkade somna om och vakna igen exakt 9.20! Vilket egentligen inte gjorde så mycket för jag har varit helt utslagen hela dagen idag.
Tim kom hur som helst vid fem tiden, så det var han som skickade hem mig annars hade jag stannat till i morgon.
Men det var nog lika bra det.

På lördag skulle jag egentligen vara i Älvdalen på något slags träningskonvent som vi som går Hälsa/Friskvård skulle vara med på. Får väl se hur jag mår, men jag blir nog troligtvis hemma.

Ska se på Vampire Diaries klockan åtta nu sen ska jag lägga mig i sägen och krama om min mjukisgris som jag fick av Tim på alla hjärtans dag.
Usch jag saknar honom redan! :(
Jag hatar helger!

Inga kommentarer: