onsdag 9 juli 2008

Tjoohoo!

Jag är sämst på att skriva blogg!
Men jag har aldrig något att skriva om, så det kan ju bero på det.
Vem vet?
Inte jag iallafall.
Har varit till Linköping nu iaf :) Det var härligt! ;D
Köpt lite nya kläder och solat och gjort ingenting. Sjukt jävla skönt :)
Nu när jag är hemma i Mora igen så känns allt meningslöst.
Så fort man ser Mora och den fula kyrkan, så blir man trött.
Men men, det är väl bara å göra det bästa av situationen för man kommer ju inte härifrån än på några år ;) Så det är bara å försöka gilla läget liksoom x)
Om 2 veckor äre Lasse Stefanz på Boggberg, gissa om jag längtar? :D
Just nu så har jag inget mer att skriva.
Eller jo, jag kan ju tillägga att jag saknar alla som man brukar umgås med i skolan som man inte träffar alls på sommarlovet. Det är tråkigt :(

Inga kommentarer: