torsdag 17 juli 2008

I feeel good... NOT!

Orsayran med Simone igår, det var helt värdelöst. Det hände ungefär ingenting alls på hela kvällen. Ont i fötterna fick jag också, jag som aldrig får det av klackskor annars ;o
Men idag ska jag iallafall äntligen träffa Emelie som jag inte har sett sen midsommar ;o
Hoppas bara att det inte regnar när jag ska cykla in till Mora för då blir jag ledsen.
Men det gör det säkert, om man tänker på vilken otur jag har haft dom senaste månaderna.
Förresten så är sommaren snart slut och jag har inte gjort ett piss på hela sommaren!
Ingenting kul som man kan prata om liksom.
Men om en vecka är det Boggberg, och då får alla säga vad dom vill för jag skiter i alla andra då.
Jag ska ha lika kul som förra året, ännu roligare till och med.
För jag tycker faktiskt att jag förtjänar det (a)

Det är inte långt kvar till Musik och Motor heller ;o
Dit längtar jag så jag håller på och dör!
Det är liksom det sista man gör på sommarlovet så då spelar det ingen roll hur full man är eller hur mycket utegångsförbud man får, för sen händer det ändå inget mer på ett bra tag.
Men det är sen.

Nu är nu.
Lev i nuet, det är det ända ögonblicket du får som man brukar säga ;)
Och nu orkar jag inte skriva mer.
Tack och adjö.

Inga kommentarer: