måndag 27 december 2010

måndag.

Då var hela julen över då! Tror till och med att jag nästan får någon annan mat än julmat i morgon kanske..? haha.
Har iallafall varit mysigt med släkt och familj och god mat.

Idag har jag plockat undan julklappar, skottat snö, tvättat och hunnit en sväng på mellandagsrea på Mora :) Hittade ett par trosor bara. Tänkte spara pengarna som jag har eftersom jag ska följa med Tim till Borlänge på onsdag eller torsdag för han hade fått pengar så han skulle dit och handla. Då är det jag som följer med honom iallafall så då kan han inte gnälla på att jag har släpat dit honom ;) haha.
Åker ner till Säter i morgon eftermiddag iallafall. Sen åker vi tillbaka hit på fredag och firar nyår här. Dock så har jag ingen aning om vad vi ska göra eller vart vi ska vara än. Känns lite som att man kommer stå där på Nyår och inte veta vad man ska göra..? Hmm.
Det visar sig hur det blir med den saken :)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och packa ihop julklapparna som jag ska ha med mig i morgon! :)

Inga kommentarer: