tisdag 21 december 2010

tisdag.


Sitter i skolan och har precis slutat, ska väl gå till bussen om ungefär 20 min :)
I morgon är det äntligen sista dagen innan jullovet, slutar 11.30 också. Skönt för jag orkar egentligen inte en dag till!

Ska slå in dom sista julklapparna idag när jag kommer hem och igår kokade jag knäck. Känns att det är jul snart nu. Blir hemma på julafton i år tillsammans med mormor och morfar :)
Sen nästa vecka någon gång åker jag till Tim och ger lite julklappar till honom också.
Har inga direkta planer för lovet överhuvudtaget. Ska väl försöka vara lite med Tim om han är ledig lite, annars vet jag inte alls. Jag ska då hur som helst sova ut ordentligt och vila och ta det lugnt.
Sen får jag väl se vad jag hittar på, hoppas på att det kan bli nån skotertur också :)

Inga kommentarer: