söndag 20 juni 2010

söndag.

Falling out of a perfect dream,

Ännu en helg avklarad.
Helgerna går alldeles för fort, och det är den enda tid jag får vara med Tim också.
Känns som vi är med varann alldeles för lite nu.
Men det blir väl så när man har vant sig vid att vara med varann varje dag förut, även om det var väääldigt längesen det var så nu.
Men det går väl så länge det går.
Förhoppningsvis så funkar det.

Så nu blir det ännu en vecka utan honom.
Förut kunde jag inte förstå hur folk kunde klara av distansförhållanden, och nu har jag ett själv.
Det är sjukt vad mycket som händer som man aldrig trodde skulle hända.

Ska nog jobba lite hos pappa nu i veckan och gräva hans land och lite sånt.
Ser ut som det kommer bli fint väder så förhoppningsvis så blir man väl lite brun samtidigt också.

Hade varit roligt om jag hann träffa Emelie lite den här veckan också.
Känns som vi börjar hitta tillbaka till varandra lite :)
Det gör mig väldigt glad!!

'

Inga kommentarer: