onsdag 16 juni 2010

onsdag.


det suger med sommarlov!
Tycker jag för första gången i mitt liv.
Jag vill inte ha sommarlov, men jag vill inte heller gå i skolan.
Så vad vill jag egentligen?!

Jag vill åka iväg nånstans, där jag bara kan få njuta och glömma allt för en stund.
Där jag kan få ha roligt, må bra och helt enkelt bara njuta av livet.

kan någon uppfinna ett sånt ställe så skulle jag uppskatta det nåt så djävulskt mycket!!!

Och sen önskar jag att jag kunde få vara med Tim precis när jag ville.
För jag tror inte att det finns någon som förstår det där med att saknar någon så man mår dåligt, om man inte har upplevt det själv.

Sen så skulle jag vilja umgås med Emelie lika mycket som förut, för hon är en människa som jag verkligen behöver i mitt liv! Så är det bara.

Det är ungefär precis det jag vill just nu.
Det är mycket man vill, som inte går.
Men just nu skulle jag verkligen behöva det för att riktigt komma i balans igen.
Jag känner mig så ostadig och ur balans just nu så det är sjukt.

Inga kommentarer: