fredag 18 juni 2010

Jag har världens bästa pojkvän!<3


Igår hade jag en väldans trevlig dag i Borlänge med Emelie! :)
Köpte en klänning och ett par brillor, verkligen sånt man behövde (y) eller inte.
Men det är ju alltid kul med nya saker :)

Idag så hörde jag att det regnade när jag vaknade, så jag var upp en vända sen gick jag tillbaka till sängen och såg på film.
Så jag lyckades ta mig upp ungefär tio i två.
Men ikväll kommer Tim hit iaf ;D
Jag längtar så det känns ända ut i fingertopparna kan jag lova.
Så ikväll blir det väl lite mys med en film eller nåt skulle jag tro.

I morgon ska vi ut och äta med halv släkten, känns det som iallafall.
Vi blev 15 pers som har bokat bord på Wasastugan.
Sen så är det ju cruising i på gågatan på kvällen så då ska vi väl åka runt där lite också.
Kan nog bli rätt trevligt kanske.
Är väldig glad att Tim följer faktiskt!

Hoppas på lite bättre väder till helgen också.

Inga kommentarer: