onsdag 21 april 2010

onsdag.


Längesen det blev nåt skrivet här.

Det rullar väl på rätt bra just nu, inte så mycket å göra i skolan nu heller.

Inte alls långt kvar till sommarlovet nu heller.
Nästa vecka drar vi ut på vintervecka och sover ute onsdag-fredag, är inte överdrivet taggad på det faktiskt. Sen kommer vi hem på Valborg, och då blir det väl utgång på kvällen skulle jag tro. Vet inte alls vad som händer men det återstår väl att se.


Sen veckan efter drar Tim ut på praktik för fem veckor så honom får jag inte träffa nästan nånting alls nu innan sommarlovet.
Det känns ju lite sådär.
Så det är samma där, det återstår att se vad som händer sen och hur det blir.


Så just nu vet jag inte speciellt mycket om nånting eller hur jag känner och mår, känns det som.
Jag känner mig mest lite förvirrad och borta bara.

Inga kommentarer: