fredag 23 april 2010

fredag.


Tiden läker alla sår, men ärren finns kvar.
För att påminna dig om vem du en gång var..
Så ge aldrig upp, för det kommer en ny dag,
med nya möjligheter att börja om.
För idag är början på resten av ditt liv.

Riktigt skönt med helg igen, även fast den här veckan har varit hur slapp som helst i skolan.
Vi fick till och med vara lediga igår, vilket var väldigt skönt!
Dock så gick jag ändå upp 07.20 eftersom jag sov kvar hos i Älvdalen hos Tim.
Sen när jag kom hem så åkte jag in till Mora och sökte sommarjobb, så nu är det väl bara å hålla tummarna för att man får något.
Men jag har inte så stora förhoppningar på det med tanke på att jag är rätt sent ute.

I morgon blir det Borlänge med Emelie :)
Men jag har inte tänkt shoppa så mycket utan mest följa med som sällskap.
Sen på kvällen blir det nog lite grillning och fest hos Mikaela.
Hoppas på att det blir trevligt.
Kommer nog bli rätt kallt bara med tanke på att vi ska vara ute.

Hoppas iallafall på en skön helg med lite sol och värme!
Saknar älsklingen min också.
Hur fan ska jag klara 5 veckor sen..

'

Inga kommentarer: