tisdag 17 februari 2009

tisdag.

helgen blev riktigt trevlig faktiskt :) även fast det kanske inte blev riktigt som man hade tänkt sig. haha. Lite tjejmiddag först, och sen ramlade det in en jävla massa pojkar till slut :) Själv kunde jag inte riktigt slappna av eftersom jag kände att jag fick lov å hålla koll på allt och alla hela tiden, så för min del kunde det varit roligare. Men alla andra verkar haft en toppen kväll och huvudsaken är väl det! :)
Himla kul dag i skolan idag faktiskt! Hade en seriös lektion av tre :P Hemkunskap i typ en halvtimme sen hade vi håltimme i 1 timme och 45 min, så jag, Sandra, Ela och Anja åkte lite buss upp till noret och vände. Sen hade vi en riktigt sjuk idrottslektion. Skulle egentligen ha varit ute, men dom som inte hade kläder med sig fick vara inne så vi fick göra lite vad vi ville. Kul var det iallafall :P haha.
Bara 2 dagar kvar nu sen är det loooov! :D Blir i och för sig jobb hela lovet för min del, men det kan väl också vara kul.
Förövrigt så kom jag på en sak idag, när jag satt på bussen, att jag vill nog inte flytta från Mora. Jag vill nog vara kvar här, det är liksom här jag har mitt liv, ingen annanstans. Men det blir framtiden som bestämmer det.
PUUUSSSSS!

Inga kommentarer: