onsdag 11 februari 2009

onsdag.

ahuu, vad kallt det ska vara hela tiden!
men vem fan bryr sig, egentligen ;D
en annan sak jag tänkte på idag är vad jobbigt det är när man vet vad man vill, men man vet inte hur. Fast egentligen så spelar det inte mig så stor roll längre, för det blir aldrig som jag vill. Men jag överlever alltid ändå ;)
och sen tänkte jag på en till sak idag också, att jag är fan gladare än vad jag verkar vara. Jag är ändå rätt så nöjd, fast det kanske inte verkar så alla gånger.
Jag är liksom alltid den som kommer med kommentaren "Aldrig äre bra!" Men visst kan det vara bra ibland, men inte alltid. Det kommer ju ofta dagar när allt bara är fel också, och det är oftast dom jag hänger upp mig på. När det väl händer nåt bra så är det liksom ingenting man kommer ihåg sen ändå. Det är en sjuk värld vi lever i. haha
På lördag äre alla hjärtans dag också, något som jag tycker är jävligt överskattat. Det kan väl kanske vara kul om man har nån, men har man inte det så är det inte kul alls.
Det är ju för fan bara en helt vanlig dag som nån idiot tyckte var speciell.
Men vafan, hoppas det blir fest iallafall! ;D
PUSSELIPUSS!


2 kommentarer:

EMELIE sa...

ja, det är en konstig värld vi lever i...
PUSS :D

MIA sa...

Ja, de äre fan ;) Men inte gör det mig nåt! :D