söndag 1 februari 2009

söndag.

helgen har varit kanon!
I fredags blev det hökberg på 20 års kalas till slut, blev först kvarglömd hemma av bränd som jag egentligen skulle åka upp med. Så då blev jag lite småsur. Men sen ringde henke och hade fixat så dom skulle komma å hämta mig. Jag kan ju säga att jag inte direkt var på humör för att åka dit då, men ja. Jag hamnade där ändå. Så det var väl rätt så trevligt.
Och på lördagen blev det Borlänge med Emelie :) Dagen började dock inte så bra, men jag får skylla mig själv. Det kallas dålig planering, eller ingen planering alls. Men det blev trevligt ändå! :)
Hittade en hel del faktiskt. Så det blev lite påfyllning i garderoben :)
Och alltså, Gud har verkligen humor måste jag säga! Helt sjukt.
Aja, och nu idag var det buggkurs! :D Fyfan vad jag älskar det! Synd att det bara är en gång i veckan, för jag längtar redan till nästa vecka (a) Det är så himlars kul så det går inte att beskriva!
haha.
PUSS!

Inga kommentarer: