söndag 21 september 2008

take a look at me now.

Helgen har varit sådär.
Kunde väl ha varit bättre, men jag tänker faktiskt inte klaga den här gången.
Jag tänker fan sluta med det nu!
Det finns alltid dom som har det värre.
Visst, ingenting är bra just nu men det blir ju inte bättre av att klaga.
Man förlorar bara på det.
Den här veckan blir bra.
Ledig i morgon, tänkte åka ner på Mora och se om jag hittar nåt kul :)
Bland annat behöver jag ett par nya skor, och sen behöver jag något att ha på mig på fredag.
Har ju nyss fått månadspeng så jag har 500 spän till på kontot nu.
Nog för att det ska räcka till annat än kläder den här månaden också, men lite får man shoppa för :)
Sen på tisdag är det vanlig dag, bara 3 lektioner så det går fort.
Onsdag-fredag är det aktivitetsdagar, vilket betyder att vi slutar runt 2 dom dagarna :)
Sen på fredag, då smäller det! :D
Gymnasiefest i Rättvik, det får bli som det blir men jag SKA ha kul!
För mitt upp i all den här skiten så finns det ändå lite hopp kvar.
Från och med nu får allting bli som det blir.
Jag ska aldrig mer planera eller förvänta mig saker, för det blir fan aldrig så ändå.
Jag tror att allting blir bättre av att bara vänta och se.

Inga kommentarer: