söndag 7 september 2008

fan fan fan.

Förkyld som satan, låter som en jävla gris.
Ingen ridning idag ;(
Sjukt trött på hösten, den gör en bara deprimerad.
Lite mys skulle ju inte sitta helt fel.
Just nu sitter jag och längtar ihjäl mig tills det blir gymnasiefest i Rättvik.
Och bara för att jag längtar så jävla mycket, så skulle det inte förvåna mig om det inte blir av å åka dit.
Man ska inte planera nånting, för det blir ändå aldrig som man har tänkt sig.
Fan, varför ska allting vara så jävla svårt?!
Allting är svårt just nu.
Jag vet inte vart jag ska vara.
Känns som allt man säger bara är evigt tjat.
Vissa dagar kan jag vara så trött på allt att jag knappt ens orkar vara i närheten av någon alls.
Då vill jag helst bara lämna allt och alla och bara gå.
Men det går ju inte, för då skulle alla börja undra.
Och jag kan inte förklara.
Jag är trött på förklaringar och långa samtal som inte leder någonstans.
Jag är trött på livet i största allmänhet helt enkelt!
Jag måste hitta något som får mig att må bra, där jag kan känna att jag duger.

1 kommentar:

EMELIE sa...

sv: stämningen hemma är värre än vanligt.

:(