tisdag 21 oktober 2008

tisdag.

Bra dag, men ändå inte.
Igår gjorde jag nåt som jag inte trodde om mig själv x)
Det var lite kul, fast ändå inte.
Jag känner mig lite busig (a)
Det allra roligaste är att nästan ingen vet om det.
Visst, jag har sämst humor som tycker att det är kul men det kan jag leva med ;)
Blir parken på fredag, har jag bestämt nu.
Allting har redan ordnat sig förvånansvärt bra, så nånting lär ju gå fel innan fredag.
Annars är det inte som det ska.
Fast man kan ju hoppas på det bästa :)
Ibland tycker jag faktiskt sjukt mycket om mina klasskompisar, eller jag
tycker väl alltid om dom men man blir så glad när dom ställer upp :)
Underbara klass!<3
Kan inte förstå hur jag kunde total hata den i 1 och ett halvt år ;o
Känns så tråkigt att det inte är så lång tid kvar ;(
Sen när man slutar 9an så flyttar ju alla både hit och dit och sen ser man dom aldrig igen.
Lite svårt att fatta att det faktiskt kommer bli så snart.
Aja, i morgon har jag utvecklings samtal.
Känns faktiskt som att det går rätt bra i skolan nu :)
Det känns som att jag har en chans att höja mig i en del ämnen.
Så jag hoppas verkligen att jag klarar det, för jag har världens betygs press på mig, för
första gången ;s
Det känns inte så bra, för jag blir så stressad varje gång jag ska ha prov.
Men men, det ordnar sig! :)

Inga kommentarer: