torsdag 12 maj 2011

torsdag.

Skönt med en ledig dag.
Igår kväll kom sommarens första åskväder, och det kom även tillbaka idag. Hatar åska, är livrädd för blixtarna!
Idag har det iallafall regnat hela dagen men nu på kvällen kom solen fram :)
I morgon blir det först jobb på praktien 13.30-18, sen åker jag ner till Säter och blir där iallafall till lördag, får se om jag stannar hela helgen.
Bara en vecka kvar på praktiken un efter den här, gud vad fort det går!

Kom å tänka på en sak i tisdags när det var så fint väder och jag såg flera stycken vara ute i solen och njuta med sin pojk- och flickvänner. Blir så avundsjuk på dom som kan träffa varann varje dag och när som helst, dom vet inte hur bra dom har det!!
Så vill jag också ha det.
Men det kommer ta minst ett år till innan jag får ha det så, om det ens blir så då.
Det jag ville säga är bara att jag är avundsjuk på dom som får träffa sina pojkvänner precis när dom vill det!

Inga kommentarer: