tisdag 2 mars 2010

tisdag.

Jag är helt slut.
Det är knappt roligt att jobba i år, inte som det brukar.
Men idag var det faktiskt första dagen som det kändes riktigt roligt, för idag kikade solen fram :)
Men nu är jag ledig i 2 dagar och sen är det bara 2 dagar kvar.

Sen börjar skolan igen, och det var ju mindre kul.
Kommer nog vara mer slut nu efter lovet än vad jag var innan.

I morgon ska jag sova lite, sen ska vi ner och handla lite och på kvällen blir det funktionärsfest på tältet.
Ser inte fram emot det så väldans mycket med tanke på att det var rätt tråkigt förra året.
Men men, får väl se hur det blir i år.

Tog en skotertur idag också eftersom vi slutade tidigt idag.
Gud så härligt det var!
Har aldrig åkt så lite skoter som i år, lite trist.
Har fått låna Tommys skoter nu under livet, och jävlar vad fint den gick!
Får väl se om det blir någon mer tur under dom här lediga dagarna.

Nu ska jag snart åka upp till Eldris igen och bara lägga mig på soffan och trycka i mig massa skit.

Inga kommentarer: